אמיר איבגי - אמיר איבגי בתכנית חדשה בערוץ 20; כלכלי בלילה יורדת - אייס / לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר.

על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין . ראש הממשלה נתניהו עלה היום לשידור בתוכניתו של אמיר איבגי בגלצ והתייחס לחשיפת ההקלטות בין היועמש מנדלבליט לרמטכל לשעבר גבי אשכנזי • אשכנזי צריך להסביר לציבור . לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. גלי צהל הודיעה היום (חמישי) כי אמיר איבגי, שעמד עד כה בראש מחלקת החדשות יסיים את תפקידו. היום הזה עם אמיר איבגי.

י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. ×
×"עראק מ×"×'ית של עו"×" שיר×" ניר - פוסט×" from posta.co.il
הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין . היום הזה עם אמיר איבגי. גלי צהל הודיעה היום (חמישי) כי אמיר איבגי, שעמד עד כה בראש מחלקת החדשות יסיים את תפקידו. ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: ממ מפקדת גלצ גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים. היום הזה עם אמיר איבגי.

ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים .

י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין . היום הזה עם אמיר איבגי. ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: ממ מפקדת גלצ גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים. איבגי כיהן כשנה וחצי בתפקיד הבכיר בתחנת הרדיו הצבאית. היום הזה עם אמיר איבגי. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . גראמבר / מר דיקסון / ספאד. גלי צהל הודיעה היום (חמישי) כי אמיר איבגי, שעמד עד כה בראש מחלקת החדשות יסיים את תפקידו. הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום.

גלי צהל הודיעה היום (חמישי) כי אמיר איבגי, שעמד עד כה בראש מחלקת החדשות יסיים את תפקידו. על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין . היום הזה עם אמיר איבגי. ראש הממשלה נתניהו עלה היום לשידור בתוכניתו של אמיר איבגי בגלצ והתייחס לחשיפת ההקלטות בין היועמש מנדלבליט לרמטכל לשעבר גבי אשכנזי • אשכנזי צריך להסביר לציבור . ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים .

גראמבר / מר דיקסון / ספאד. אמיר אי×'×'×™ ×'תכנית ×—×
אמיר אי×'×'×™ ×'תכנית ×—×"ש×" ×'ערוץ 20; כלכלי ×'ליל×" יור×"ת - אייס from img.ice.co.il
לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . איבגי כיהן כשנה וחצי בתפקיד הבכיר בתחנת הרדיו הצבאית. הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'. היום הזה עם אמיר איבגי. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. ראש הממשלה נתניהו עלה היום לשידור בתוכניתו של אמיר איבגי בגלצ והתייחס לחשיפת ההקלטות בין היועמש מנדלבליט לרמטכל לשעבר גבי אשכנזי • אשכנזי צריך להסביר לציבור .

על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין .

גלי צהל הודיעה היום (חמישי) כי אמיר איבגי, שעמד עד כה בראש מחלקת החדשות יסיים את תפקידו. גראמבר / מר דיקסון / ספאד. על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין . היום הזה עם אמיר איבגי. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'. י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. היום הזה עם אמיר איבגי. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . ממ מפקדת גלצ גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים.

היום הזה עם אמיר איבגי. על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין . גראמבר / מר דיקסון / ספאד. י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'.

היום הזה עם אמיר איבגי. פרשת אי×'×'×™: למ×
פרשת אי×'×'×™: למ×" ×"שמאלנים לא מ×'נים? from img.mako.co.il
היום הזה עם אמיר איבגי. איבגי כיהן כשנה וחצי בתפקיד הבכיר בתחנת הרדיו הצבאית. גראמבר / מר דיקסון / ספאד. לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'.

על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין .

הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: גלי צהל הודיעה היום (חמישי) כי אמיר איבגי, שעמד עד כה בראש מחלקת החדשות יסיים את תפקידו. על פי הודעת גלצ, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין . איבגי כיהן כשנה וחצי בתפקיד הבכיר בתחנת הרדיו הצבאית. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . היום הזה עם אמיר איבגי. היום הזה עם אמיר איבגי. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. ממ מפקדת גלצ גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים .

אמיר איבגי - אמיר אי×'×'×™ ×'תכנית ×—×"ש×" ×'ערוץ 20; כלכלי ×'ליל×" יור×"ת - אייס / לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר.. איבגי כיהן כשנה וחצי בתפקיד הבכיר בתחנת הרדיו הצבאית. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . הוא ימשיך להגיש את התכנית 'יומן צהריים'. ראש הממשלה נתניהו עלה היום לשידור בתוכניתו של אמיר איבגי בגלצ והתייחס לחשיפת ההקלטות בין היועמש מנדלבליט לרמטכל לשעבר גבי אשכנזי • אשכנזי צריך להסביר לציבור . לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר.